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Ostalaritza eta turismoa (11)
Esta nación presenta un desarrollo turístico circunscrito a unas pocas zonas como: Herrialde horren garapen turistikoa eremu gutxi batzuetara mugatzen da:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Isla Príncipe Eduardo ,al igual que las provincias limítrofes tiene en los diminutos pueblos pesqueros una de sus oportunidades de desarrollo en el campo turístico, pero es el Museo de la Patata, en uno de los más lejanos puestos fronterizos del este de Canadá , el recurso más conocido . Eduardo Printzearen uhartean zein probintzia mugakideetan, arrantzale-herrixkak dira garapen turistikorako aukeretako bat, baina Kanadako ekialdeko mugarik urrunenetako batean dagoen Patataren Museoa da baliabiderik ezagunena.

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Su localización en el centro del Atlántico supuso el punto de partida del desarrollo turístico como escala intermedia para los grandes cruceros y para los primeros aviones de pasajeros que cubrían la ruta entre América y Europa, sin embargo la evolución tecnológica de la aviación terminó por prescindir de Azores como escala ya que los aparatos disponían de mayor autonomía de vuelo y no precisaban repostar. Atlantikoaren erdialdean egotea izan zen garapen turistikorako abiapuntu, eta gurutzaldi handientzat eta Amerika eta Europa lotzen zituzten lehen bidaiari-hegazkinentzat erregaia hartzeko eskala bihurtu zen. Hegazkinen eboluzio teknologikoaren ondorioz, ordea, geldialdi hori galdu egin zen, egungo hegazkinek hegaldi-autonomia handiagoa baitute eta ez baitute deposituak betetzera geratu beharrik izaten.

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Las numerosas playas arenosas , el clima benigno la mayor parte del año , son junto a la apertura del aeropuerto de Faro en los años 60, las bases que sustentaron el progresivo auge turístico de este espacio, la mejora en las comunicaciones con España y con el norte de Portugal mediante la construcción de puentes y autopistas han desembocado finalmente en la ocupación del litoral por grandes complejos hoteleros, instalaciones náuticas y campos de golf. Hareazko hondartza ugariak, urtearen zati handienean duen klima epela eta 60ko hamarkadan Faroko aireportua eraikitzea izan dira eskualde horren garapen turistikoaren oinarriak. Autobide eta zubiak eraikita Espainiarekiko komunikazioa hobetu izanak, azkenik, kostalde osoan hotelgune handiak, itsas instalazioak eta golf-zelaiak eraikitzea eragin du.

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La violencia reinante en la región , no ha permitido hasta ahora el desarrollo turístico de este espacio , pese a atesorar interesantes edificaciones en Belfast, Londonderry y Armagh, la capital eclesiástica de toda Irlanda. Eskualdean nagusi izan den indarkeriak orain arte ez du garapen turistikorik ahalbidetu, nahiz eta Belfasten, Londonderryn eta Irlanda guztiko eliza-hiriburu den Armagh-en eraikin interesgarri ugari badiren.

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El nacimiento y embalse del Ebro cerca de Reinosa, es el enclave con mejores posibilidades de desarrollo turístico de este espacio. Ingurune horretan garapen turistikorako aukera handiena duen gunea Reinosa inguruan dago: Ebroren sorburua eta urtegia.

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El desarrollo de vías de transporte y la búsqueda de nuevos modelos de desarrollo turístico han favorecido iniciativas de turismo rural en las comarcas interiores de los Ancares, Courel donde joyas naturales como la Devesa de Rogueira, el hayedo mas occidental del continente europeo son prácticamente desconocidos. Garraiobide berriek eta garapen turistikoko eredu berriak bilatu nahiak landa-turismoko ekimenak ahalbidetu dituzte barnealdeko eskualdeetan, adibidez, Ancaresen eta Courelen. Europako pagadietan mendebaldekoena den Devesa de Rogueira eta antzeko bitxi naturalak ia erabat ezezagunak dira.

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Venezuela presenta un desarrollo turístico específico a unas determinadas zonas que se detallan a continuación: Venezuelako gune jakin batzuetan garapen turistiko berezia gertatzen ari da:

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El bloqueo económico y la aplicación de la Ley Helms-Burton que trataba de evitar el comercio y la industria con la isla caribeña, no ha sido secundado por las empresas canadienses y españolas, que han apostado por el desarrollo turístico cubano mediante la creación de empresas mixtas en el sector de la hostelería, restauración y de los viajes. Blokeo ekonomikoa eta Helms-Burton Legea (Karibeko uharte horrekin merkataritza- eta industria-harremanak eragoztea xede zuena) ez dute bere egin Kanadako eta Espainiako enpresek, eta Kubako garapen turistikoaren alde egin dute ostalaritzaren, errestaurazioaren eta bidaien alorretan enpresa mistoak sortuz.

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Su localización en el centro del Atlántico supuso el punto de partida del desarrollo turístico como escala intermedia para los grandes cruceros y para los primeros aviones de pasajeros que cubrían la ruta entre América y Europa, sin embrago la evolución tecnológica de la aviación terminó por prescindir de las Azores como escala, ya que los aparatos disponían de mayor autonomía de vuelo y no precisaban repostar. Artxipelagoa Atlantikoaren erdian dagoenez, garapen turistikorako abiapuntua izan zen, itsas bidaia luzeetarako eta Amerika eta Europa arteko ibilbidea egiten zuten hegazkinetarako tarteko eskala bihurtu zelako. Hala ere, abiazioaren bilakaera teknologikoaren ondorioz, Azoreek eskala izateari utzi zioten, hegazkinek hegaldi-autonomia handiagoa zutenez, ez zutelako erregaia hartzeko geratu beharrik.

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